Google Ads Freelancer

Mads Gjerrild Søgaard

Cases

Kundecases

dialaegt
rahr
slooba
beetronics
brammers
lastbilbasen
madamechic
raskrask

Om mig

Med over 7 års erfaring med Google Ads, både i bureau, in-house og som selvstændig, tør jeg godt kalde mig selv Google Ads ekspert. Jeg har i min tid med Google Ads arbejdet med mange forskellige typer af virksomheder. Lige fra store forretninger med et forbrug på over 250.000 kr. om måneden til mindre virksomheder der skal have så meget som muligt ud af deres markedsførings kroner.

Jeg har valgt at arbejde som selvstændig, så jeg kan sikre at mine kunder får leveret et ordentligt og gennemtænkt produkt hver eneste gang.

I og med at jeg har valgt at specialisere mig kun i Google Ads, gør det at jeg er 100 % inde i Google Ads. I stedet for at kunne en lille smule, af alle marketing disciplinerne, er jeg ekstremt god til en: Google Ads.

Telefon
31 60 45 33
Mail
Mgs@gjerrilds.dk
Adresse
Frydenlund 383
7120 Vejle Ø

Kontakt

Vil du gerne kontaktes? - Udfyld formularen, skriv en mail eller ring

Hvorfor vælge en Freelancer?

Det bliver mere og mere populært at ansætte freelancere. Alene i USA er det 34% af den totale arbejdsstyrke der er freelancere og man skønner at det vil stige til 40% i 2020.

Det betyder at det gamle ansættelsesforhold langsomt vil forsvinde. Fleksibilitet og frihed er en luksus, men på grund af den fremskredne teknologi er dette meget nemmere at få indført i sin hverdag.

Gode grunde til at vælge en freelancer fremfor at ansætte:

  • Mindre omkostninger

    Når du overvejer en freelancer fremfor at ansætte, tænker du så kun på lønnen? Oplæring, skat, forsikring og pension skal slet ikke med i dine overvejelser når det handler om freelancer.

  • Sygdom og social kompatibel?

    Når du ansætter en ny medarbejder er det altid med en vis mængde risici. Passer personen ind? Vil der komme fremtidige problemer, der kommer til at koste for firmaet. Ved at outsource opgaverne undgår du disse problemer.

  • Større produktivitet

    Stor motivation til at skabe endnu flere resultater kommer sjældent af en almindelig løn. For en freelancer er tid lig med penge og derfor vil man som regel arbejde så effektivt som overhovedet muligt.

    Et bureau har ofte meget travl, fordi tid er penge og de har sikkert bundet dig det næste lange stykke tid, og derfor er det meget let at springe over hvor gærdet er lavest.

  • Erfaring

    Din virksomhed kan appellere til en bred vifte af kunder, hvilket kan blive dyrt at skulle ansætte efter. Find en specialist i lige det du skal bruge, sådan du kan få arbejdet gjort på bedst mulig måde.

  • Fokuser på din virksomhed

    Selvfølgelig kan du lave lidt af det hele, det skal man når man driver en virksomhed, men i stedet for at fokusere på ting som du egentlig ikke gider, så outsource opgaverne og koncentrer dig om det du vil og det du er god til.

  • Forøg eller reducer

    Når kravene til markedsføring stiger eller falder op til eller efter nøgle kampagner, gider du så bruge din tid på at håndtere problemerne? En freelancer skal bare have en besked om hvad der skal ske.

  • Nyt perspektiv

    Nogle gange kan et nyt syn på tingene gavne din markedsføring, da man hurtigt kan komme til at stirre sig blindt på fx metoder og kampagnetyper. En freelancer med erfaring vil hurtigt kunne komme med nogle nye idéer der forhåbentlig kan sætte skub i tingene.